|
08.03, Понеделник - 16:00, Люмиер
|
 |
 |
 |
Режисьор:
Жюли Бертучели
Оператор:
Кристоф Полок
Сценарист:
Жюли Бертучели , Бернар Ренучи , Роже Бобо
Продуцент:
Яел Фожиел
|
В ролите:
Естер Горинтин , Нино Хомасуридзе , Динара Друкарова |
 |
 |
 |
Продукция:
Les Films du Poisson/Entre Chien et Loup |
Световен разпространител:
Celluloid Dreams |
 |
 |
 |
|
|
 |
|
СЛЕД КАТО ОТАР ЗАМИНА DEPUIS QU’OTAR EST PARTI SINCE OTAR LEFT |
 |
 |
 |
,
2003, 103 мин, цветен |
 |
|
 |
Колко изкусна измама бихме извършили, за да предпазим онези, които обожаваме? Разбира се, не бихме се спрели пред нищо и заплетената, важаща за всички поколения мрежа на “След като Отар замина” разказва именно за лъжите в името на любовта. Ека живее подхранвана от оскъдните новини, които получава за любимия си син Отар. Той е напуснал Грузия много отдавна, заминал е за Париж, където очевидно просперира, но още по-очевидно е, че няма намерение да се върне. За Ека се грижат дъщеря й Марина, която не може да понася вманиачаването на майка си по Отар и затова се грижи много усърдно за нея, и дъщерята на Марина - Ада, която се задушава от получилия се вакуум. В тази нежна, обтегната семейна драма Бертучели представя умело обрисуваната и моментално разпознаваща се динамика на разочарован женски клан, като същевременно не забравя, че всичко, което се случва, е продиктувано от любов. |
|
|
 |
|
ЖЮЛИ БЕРТУЧЕЛИ JULIE BERTUCCELLI
|
 |
 |
 |
Учи философия, преди да започне да посещава ателиетата “Варан” в Париж, за да учи кинодокументалистика. Работила е като асистент-режисьор на Отар Йоселиани, Кшищоф Кешловски, Бертран Таверние, Еманюел Финкиел и Рити Пан. Заснела е няколко документални филма. “След като Отар замина” е игралният й дебют. |
 |
 |
 |
2003 След като Отар замина |
 |
 |
 |
|
|